Hvor lang til etter at jeg mottar pakken min kan jeg angre mitt kjøp?

Som Kunde har du angrerett i 365 dager. Dette innebærer at du som Kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å informere dette til nordicnest.no innen 365 dager fra at du eller en annen part har tatt imot den bestilte varen (angrefristen). 

 

RETUR - STEG FOR STEG

  1. Send en epost til vår kundeservice: retur@nordicnest.com
  2. Pakk produktene du skal returnere i orginalemballasjen og pass på at embalasjen er stengt skikkelig. Legg ved følgeseddelen i returforsendelsen. Om du har valgt faktura, kontakt Klarna for å forlenge forfallsdatoen på fakturaen. Du når Klarna på telefon 21 01 89 91.
  3. Fest fraktseddelen synelig på pakken og lever den på et av Brings postkontor/ombud i nærheten av deg.  
  4. Når returen har kommer frem til oss, tilbakebetaler vi deg tilsvarende beløp/justerer fakturaen din. Fraktkostnaden som er 99 kr, justeres ved samme tidspunkt som tilbakebetalingen skjer. Tilbakebetalingen skjer senest 14 dager etter at vi har mottatt returen din. 
  5. Når returen din er behandlet, informerer vi deg med en epost. 

    Returadresse: 
    Nordic Nest
    c/o Postens Godssenter 
    NO-0060 Oslo