Hvor lang til etter at jeg mottar pakken min kan jeg angre mitt kjøp?
Som Kunde har du angrerett i 365 dager. Dette innebærer at du som Kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å informere dette til nordicnest.no innen 365 dager fra at du eller en annen part har tatt imot den bestilte varen (angrefristen).
RETUR - STEG FOR STEG
- Send en epost til vår kundeservice: retur@nordicnest.com
- Pakk produktene du skal returnere i orginalemballasjen og pass på at embalasjen er stengt skikkelig. Legg ved følgeseddelen i returforsendelsen. Om du har valgt faktura, kontakt Klarna for å forlenge forfallsdatoen på fakturaen. Du når Klarna på telefon 21 01 89 91.
- Fest fraktseddelen synelig på pakken og lever den på et av Brings postkontor/ombud i nærheten av deg.
- Når returen har kommer frem til oss, tilbakebetaler vi deg tilsvarende beløp/justerer fakturaen din. Fraktkostnaden som er 99 kr, justeres ved samme tidspunkt som tilbakebetalingen skjer. Tilbakebetalingen skjer senest 14 dager etter at vi har mottatt returen din.
- Når returen din er behandlet, informerer vi deg med en epost.
Returadresse:
Nordic Nest
c/o Postens Godssenter
NO-0060 Oslo