Informasjon angående levering & COVID-19

Siste oppdatering: 09-04-2020, 13:34

Nåværende status: VI LEVERER SOM VANLIG ♥

På denne siden vil vi oppdatere deg om all leverings-relaterte spørsmål som resultat av den nåværende utviklingen med hensyn til spredning av Covid-19.

Akkurat nå er det viktigere enn noen gang for oss å sørge for at du, som kunde, føler deg trygg på å bestille fra oss og at du blir informert for hvert steg videre. Vennligst ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har noen spørsmål som ikke har blitt besvart her.

Hold deg trygg og ta vare på hverandre,

Nordic Nest

Vårt lager jobber med full kapasitet og vi sender via våre vanlige transportører.

 

Mindre forsinkelser kan forekomme til visse destinasjoner. Vennligst se detaljert fraktinformasjon nedenfor.

 

  • Norge:
    Vårt lager opererer med full kapasitet og vi sender bestillinger via våre vanlige transportører. Om noe endres, vil vi oppdatere informasjonen her og kontakte de sm har en bestilling hos oss.

Hvis du har spørsmål angående din bestilling, vennligst kontakt vår kundeservice via info@nordicnest.no eller ring oss på: 210 81 665, Mandag - Fredag: 08:00 - 18:00. Vårt team opererer med full kapasitet under vanlige åpningstider.

Du kan spore din bestilling med sporingsnr du har mottatt i din sendingsbekreftelse, bekreftelsen blir sendt ut etter at bestillingen har blitt sendt fra vårt lager.

På grunn av leveringsrestriksjoner i utvalgte land forårsaket av det nåværende utbruddet av Corona-viruset, kan vi dessverre ikke bekrefte en eksakt leveringsdato på noen av produktene i vårt sortiment for øyeblikket. Denne informasjonen er tydlig markert på vår produktside.

Det er fortsatt mulig å kjøpe produktene. Så fort vi har en bekreftet leveringsdato vil vi kontakte deg via mail med relevant informasjon.

Mange land har satt restriksjoner og reguleringer som et resultat av spredningen av Covid-19. Vi forstår at det kan være vanskelig å returnere via ditt vanlige postkontor.
 
Under denne tiden forstår vi at det er spesielt viktig med fleksibilitet. Hos Nordic Nest tilbyr vi alltid en 365 dagers returrett, som betyr at du har mer tid enn de vanlige to ukene. Om du har flere spørsmål rundt dette ta gjerne kontakt med oss.