FRI FRAKT OVER 799 KR

RETUR 365 DAGER

RABATT 50 KR - MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV

Produkter
Annet
Kontakt & åpningstiderSøk etter pakken dinBestillingsinformasjonRetur & reklamasjonRegistrer retur & reklamasjonVilkår & betingelserSikkerhetspolicyCookiesFAQ – Vanlige spørsmålCovid-19 Information

Informasjon angående levering & COVID-19

Nåværende status: VI LEVERER SOM VANLIG ♥

På denne siden vil vi oppdatere deg om all leverings-relaterte spørsmål som resultat av den nåværende utviklingen med hensyn til spredning av Covid-19.

Akkurat nå er det viktigere enn noen gang for oss å sørge for at du, som kunde, føler deg trygg på å bestille fra oss og at du blir informert for hvert steg videre. Vennligst ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har noen spørsmål som ikke har blitt besvart her.

Hold deg trygg og ta vare på hverandre,

Nordic Nest



Berøres leveringen av min bestilling av reisebegrensningene som er satt?

Vårt lager jobber med full kapasitet og vi sender via våre vanlige transportører.

Mindre forsinkelser kan forekomme til visse destinasjoner. Vennligst se detaljert fraktinformasjon nedenfor.

  • Norge:

    Vårt lager opererer med full kapasitet og vi sender bestillinger via våre vanlige transportører. Om noe endres, vil vi oppdatere informasjonen her og kontakte de sm har en bestilling hos oss.

Hvordan kan jeg komme i kontakt med dere angående min bestilling?

Hvis du har spørsmål angående din bestilling, vennligst kontakt vår kundeservice via info@nordicnest.no eller ring oss på: 210 81 665, Mandag - Fredag: 08:00 - 18:00. Vårt team opererer med full kapasitet under vanlige åpningstider.

Hvordan kan jeg spore min bestilling?

Du kan spore din bestilling med sporingsnr du har mottatt i din sendingsbekreftelse, bekreftelsen blir sendt ut etter at bestillingen har blitt sendt fra vårt lager.



Produktet jeg ønsker å kjøpe har ikke et bekreftet leveringsdato. Hva menes med dette?

På grunn av leveringsrestriksjoner i utvalgte land forårsaket av det nåværende utbruddet av Corona-viruset, kan vi dessverre ikke bekrefte en eksakt leveringsdato på noen av produktene i vårt sortiment for øyeblikket. Denne informasjonen er tydlig markert på vår produktside.

Det er fortsatt mulig å kjøpe produktene. Så fort vi har en bekreftet leveringsdato vil vi kontakte deg via mail med relevant informasjon.

Hvordan kan jeg returnere når postkontorene er stengt i mitt land?

Mange land har satt restriksjoner og reguleringer som et resultat av spredningen av Covid-19. Vi forstår at det kan være vanskelig å returnere via ditt vanlige postkontor. Under denne tiden forstår vi at det er spesielt viktig med fleksibilitet. Hos Nordic Nest tilbyr vi alltid en 365 dagers returrett, som betyr at du har mer tid enn de vanlige to ukene. Om du har flere spørsmål rundt dette ta gjerne kontakt med oss.

Nordic Nest bruker cookies for å gi deg en bedre og sikrere kundeopplevelse, tilpasse innholdet og annonser og for å analysere trafikken på nettstedet. Vi kan også dele informasjon om ditt bruk av nettstedet med våre partnere innen sosiale medier, markedsføring og analyse. Du bekrefter at du har lest vår cookiepolicy og godkjenner vår bruk av cookies ved å klikke "Godkjenn og lukk".

Les mer