FRI FRAKT OVER 599 KR*

500 BONUSPOENG - BLI MED I KUNDEKLUBBEN

60 DAGER ANGRERETT

Produkter
Annet
Logg inn

ALT TIL PÅSKE - borddekking, dekorasjoner og tips

/Bestillingsinformasjon

Bestillingsinformasjon

EKSPRESSHÅNDTERING

Dersom alle produktene på din ordre finnes på lager i kjøpsøyeblikket, kan du velge ekspresshåndtering. Når du velger ekspresshåndtering, kan ordren antas å ha en leveringstid på 2-4 virkedager. Hvis et eller flere produkter ikke finnes på lager, kan du velge dellevering dersom du vil at de lagerførte produktene skal ekspresshåndteres. Valgene gjøres i kassen.

FRI FRAKT

Akkurat nå får du fri frakt på alle bestillinger over 599 kr*, med POSTNORDs standard fraktalternativ i Norge. Dette gjelder kun Ombud, ikke bedriftspakke eller hjemlevering. For mer informasjon kontakt info@nordicnest.no *Gjelder ikke store pakker som krever hjemlevering.

VÅRE FRAKTALTERNATIVER

Både som privatperson og bedrift har du flere muligheter til å velge den leveringsmetoden som passer deg best. Alle pakker sendes med Bring Norge som samarbeider med Posten Norge og PostNord. Når vi har pakket ferdig pakken sender vi en leveransebekreftelse og uansett hvilken leveringsmetode du velger vil varsel bli sendt både via SMS og e-post når pakken er nær deg. Det er derfor svært viktig å oppgi riktig mobilnummer samt e-postadresse når du bestiller slik at du mottar varsel fra Bring.

Vi leverer dessverre ikke til Jan Mayen (NO 8099) eller Svalbard (NO 9170-9179).

Privatperson

   a) Leveringssted

Som privatperson kan du velge å få pakken sendt til ditt nærmeste ombud. Leveringsstedene du kan velge mellom kommer opp som alternativer i kassen basert på den adressen du har fylt inn i kontaktinformasjonen.

Postnord - Sending av pakke til leveringssted koster 69 kr* og fri frakt ved kjøp av varer for over 599 kr* med PostNord.

Bring - Sending av pakke til leveringssted koster 79 kr* og ved kjøp av varer for over 1500 kr* koster samme tjeneste 29 kr.

Du vil motta varsel både på SMS og e-post når pakken har ankommet utleveringsstedet. Pakken må hentes ut innen 14 dager.

   b) Hjemlevering

Legg merke til at ved retur av møbler, kan kostnaden bli høyere enn den vanlige returkostnaden. Dette henholdsvis til volumet av produktet.

PostNord - Hjemlevering for større produkter – Frakt koster 399 kr. Levering til tomtegrense dersom du bor i hus eller rekkehus, og til port dersom du bor i leilighet. Leveringsmåten passer for møbler som sofaer eller lenestoler. På PostNords nettside eller app kan du selv velge dag og tidspunkt for leveringen. Du vil motta et varsel på e-post eller SMS med en lenke når leveransen er på vei.

Mottakeren din får beskjed på SMS når pakken er på vei, og sjåføren vil ringe 30-60 minutter før levering på kveldstid.

  • Leveres på døren mellom kl 08-17 eller kl 17-21, basert på postnummer.
  • Automatisk SMS-varsling når pakken er underveis
  • Mottaker kan gi Posten fullmakt til å sette igjen pakken hvis man ikke er hjemme.
  • Ønsket utleveringsdag kan endres når pakken spores
  • Maks 35 kg per kolli

Bedrift

   a) Bedriftspakke til bedriftsadresse

Som bedrift kan du velge å få pakken levert direkte til din arbeidsplass. Dette koster 149 kr og foregår mellom kl. 9 og 16. Du er ansvarlig for at pakken kan tas imot når som helst mellom kl. 9 og 16 på angitt bedriftadresse på alle hverdager. Legg merke til at utsending av varsel per SMS og e-post ikke gjelder bedriftspakker da Bring forutsetter at pakken kan tas imot alle hverdager mellom kl. 9 og 16.

   b) Leveringssted

Dersom du er en liten bedrift som ikke alltid har noen på plass mellom kl. 9 og 16 anbefaler vi deg å vurdere sending til ombud. Leveringsstedene du kan velge mellom kommer opp som alternativer i kassen når du angir adressen. Sending av pakke til ombud koster 99 Kr og fri frakt tilkommer ved kjøp av varer for over 799 kr. Du vil motta varsel både på SMS og e-post når pakken har ankommet utleveringsstedet. Pakken må hentes ut innen 14 dager.

 

DIN BESTILLING STEG FOR STEG:

  1. Ordrebekreftelse via e-post.

     Din bestilling er mottatt og du kan kontrollere din informasjon.

  2. Ordren bearbeides.

     Din ordre sendes når samtlige produkter foreligger til levering.

  3. Leveringsbeskjed via e-post.

     Dine varer er pakket og på vei til deg.

  4. Varsel (SMS og e-post).

    Pakken er i din nærhet og Bring eller PostNord informerer om hvordan og når du vil få pakken.

  5. 365 dagers angrerrett.

     Du kan alltid returnere varene hvis du angrer deg. 

Ønsker du ytterligere informasjon, se rubrikken Vilkår og Betingelser

 

INGEN TOLLAVGIFT

Nordic Nest er et norskregistrert bedrift og det vil derfor aldri forekomme tollavgift ved frakt til Norge.

 

SIKKER BETALING

Vi gir deg mulighet til å velge mellom ulike betalingsalternativer: kortbetaling og fakturabetaling. Vi forsikrer deg om at betalinger skjer sikkert og effektivt. Scan. Design Online AB innehar et digitalt sikkerhetsertifikat som utgis av VeriSign Inc.

 

LEVERINGSTID 2-4 ARBEIDSDAGER

Leveringstiden innen Norge er 2-4 arbeidsdager for produkter vi har på lager. Ved bestilling av flere produkter, sampakkes din ordre så snart samtlige produkter foreligger til levering. Skulle noen av produktene du har bestilt være midlertidig utsolgt eller ha lang leveringstid, gir vi deg beskjed. Eksakt leveringstid for det enkelte produkt og produktvariant oppgis på produktsiden.

Leveringstiden garanteres ikke i tilfelle streik i leveringslandet.

Bli medlem i vår kundeklubb & få 500 bonuspoeng

Nordic Nest (Bedriftens org.nr.: 997 671 538) E-post: info@nordicnest.no Tel: 210 81 665
© 2003 - 2024 Copyright Nordic Nest AB