På denne siden finner du svar på de vanligste spørsmålene som kundene våre stiller. Finner du ikke svar på spørsmålet ditt her, ta gjerne kontakt med oss på info@nordicnest.no
Som Kunde har du angrerett i 365 dager. Dette innebærer at du som Kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å informere dette til nordicnest.no innen 365 dager fra at du eller en annen part har tatt imot den bestilte varen (angrefristen).
RETUR - STEG FOR STEG
Pakk produktene du skal returnere i orginalemballasjen og pass på at embalasjen er stengt skikkelig. Legg ved følgeseddelen i returforsendelsen.
Om du har valgt faktura, kontakt Klarna for å forlenge forfallsdatoen p å fakturaen. Du når Klarna på telefon 21 01 89 91.
Du kan også velge å returnere pakken selv. I så fall ber vi deg sende returen til:
Returadresse:
Nordic Nest
c/o Postens Godssenter
NO-0060 Oslo