FRI FRAKT OVER 599 KR*

500 BONUSPOENG - BLI MED I KUNDEKLUBBEN

60 DAGER ANGRERETT

Produkter
Annet
Logg inn

ALT TIL PÅSKE - borddekking, dekorasjoner og tips

/FAQ – Vanlige spørsmål

FAQ – Vanlige spørsmål og svar

På denne siden finner du svar på de vanligste spørsmålene som kundene våre stiller. Finner du ikke svar på spørsmålet ditt her, ta gjerne kontakt med oss på info@nordicnest.no

Hvilke designprodukter kan jeg kjøpe hos NordicNest?

Hvordan legger jeg inn en bestilling hos Nordic Nest?

Hvilke betalingsmåter tilbyr Nordic Nest?

Er det trygt å betale med kort hos Nordic Nest?

Hvordan leveres de varene jeg bestiller fra Nordic Nest?

Hvordan håndterer Nordic Nest personopplysningene mine?

Hva gjør jeg hvis leveransen min er skadet når jeg mottar den?

Hvilke garantier gjelder når jeg kjøper noe hos Nordic Nest?

Hvor lang er leveringstiden når jeg bestiller fra Nordic Nest?

Kan jeg kansellere min ordre?

Hvor lang til etter at jeg mottar pakken min kan jeg angre mitt kjøp?

Som Kunde har du angrerett i 365 dager. Dette innebærer at du som Kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å informere dette til nordicnest.no innen 365 dager fra at du eller en annen part har tatt imot den bestilte varen (angrefristen). 

RETUR - STEG FOR STEG

  1. Registrer din retur her.
  2. Pakk produktene du skal returnere i orginalemballasjen og pass på at embalasjen er stengt skikkelig. Legg ved følgeseddelen i returforsendelsen.

     Om du har valgt faktura, kontakt Klarna for å forlenge forfallsdatoen på fakturaen. Du når Klarna på telefon 21 01 89 91.

  3. Fest fraktseddelen synelig på pakken og følg de instruksjonene som du har fått via returportalen.
  4. Når returen har kommer frem til oss, tilbakebetaler vi deg tilsvarende beløp/justerer fakturaen din. Fraktkostnaden som er 99 kr, justeres ved samme tidspunkt som tilbakebetalingen skjer. Tilbakebetalingen skjer senest 14 dager etter at vi har mottatt returen din. 
  5. Du kan også velge å returnere pakken selv. I så fall ber vi deg sende returen til:

    Returadresse: 

    Nordic Nest

    c/o Postens Godssenter 

    NO-0060 Oslo

Bli medlem i vår kundeklubb & få 500 bonuspoeng

Nordic Nest (Bedriftens org.nr.: 997 671 538) E-post: info@nordicnest.no Tel: 210 81 665
© 2003 - 2024 Copyright Nordic Nest AB